Heren,
aangezien mijn hele motorblok vervangen wordt volgende week, ga ik ook de Turbo vervangen. De huidige turbo staat op 216.000 km, en ze kunnen er makkelijk bij.
Nu twijfel ik tussen de twee turbo's:
Een gereviseerde, dan moet ik de huidige turbo terugsturen als statiegeld.
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Turbola ... 3f23ce3d87
De andere is deze, een namaak, nieuw, dus dan kan ik de huidige turbo houden.
http://www.ebay.de/itm/ABGASTURBO-TURBO ... 56554a2875
Wat zouden jullie doen?
Welke turbo? Advies gevraagd
Welke turbo? Advies gevraagd
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt


Revisiebedrijf geeft 1 jaar op gereviseerde Garett turbo
Andere bedrijf twee jaar op 'noname'.
Het in en uitbouwen kost natuurlijk meer. Dus als ik hem na 1 1/w jaar moet laten uitbouwen is die garantie leuk en aardig, maar ben ik de aap gelogeerd
Wat zou beter zijn, de gereviseerde garett of de (Chinese) nieuwe turbo?
Andere bedrijf twee jaar op 'noname'.
Het in en uitbouwen kost natuurlijk meer. Dus als ik hem na 1 1/w jaar moet laten uitbouwen is die garantie leuk en aardig, maar ben ik de aap gelogeerd
Wat zou beter zijn, de gereviseerde garett of de (Chinese) nieuwe turbo?
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt


- E.M.Provoost
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:33
- Locatie: Zaandam
Aloha,
Al een keer contact opgenomen met turboworld of turbo hoed in Baarn?
Deze bedrijven reviseren .
Kun je je eigen turbo laten reviseren ze stellen ook de waste gate voorjaar zodat je hem zo kunt monteren montage is niet zo moeilijk is gewoon een grote haarfohn .
Als je vragen hebt mag je altijd even mailen
Gr. mike
Al een keer contact opgenomen met turboworld of turbo hoed in Baarn?
Deze bedrijven reviseren .
Kun je je eigen turbo laten reviseren ze stellen ook de waste gate voorjaar zodat je hem zo kunt monteren montage is niet zo moeilijk is gewoon een grote haarfohn .
Als je vragen hebt mag je altijd even mailen
Gr. mike
'noname' zou ik niet zo snel aan beginnen bij een turbo.
M.n. lagers en lagerpassing is toch niet iets wat bij goedkope meuk langdurig goed zal werken, maar dat is mijn inschatting.
Liever revisie met goede kwaliteit lagers door een gespecialiseerd revisiebedrijf. Meestal leveren ze een gereviseerde en moet je je eigen turbo achterlaten als inruil. Er zijn een aantal clubs die dat goed kunnen als hierboven genoemd b.v.
Succes!
M.n. lagers en lagerpassing is toch niet iets wat bij goedkope meuk langdurig goed zal werken, maar dat is mijn inschatting.
Liever revisie met goede kwaliteit lagers door een gespecialiseerd revisiebedrijf. Meestal leveren ze een gereviseerde en moet je je eigen turbo achterlaten als inruil. Er zijn een aantal clubs die dat goed kunnen als hierboven genoemd b.v.
Succes!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
@Ferreman: er zit ook een goed turborevisiebedrijf in Nuth, waar ik een tijdje geleden op een forum hele goede berichten van las. Dat is lekker dichtbij.
Ik zal morgen even kijken of ik het linkje vindt.
Ik zal morgen even kijken of ik het linkje vindt.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
De huidige turbo die nog goed functioneert gaat worden gereviseerd door Hoet.
Kosten vanaf 150,= ex. btw, en dan nog een jaar garantie er op.
Ik ben er blij mee.
Duurt wel 2 a 3 dagen, maar goed de auto staat nu al twee maanden stil, dus die drie dagen kunnen er ook nog wel bij.
Kosten vanaf 150,= ex. btw, en dan nog een jaar garantie er op.
Ik ben er blij mee.
Duurt wel 2 a 3 dagen, maar goed de auto staat nu al twee maanden stil, dus die drie dagen kunnen er ook nog wel bij.
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt

