.......En weer een VS rijder erbij
.......En weer een VS rijder erbij
Hallo,
Tja, sinds 23 juni ben ik er ook 1, heb een 2.0T gekocht van maart 2003.
Zoekend naar een vakantieauto kwam ik hem tegen op marktplaats, had helemaal niet de intentie voor zo'n slagschip maar ja, een mens wil wel eens wat anders he.
Hij stond dus op MP, geadverteerd door de 1e eigenaar, particulier bezit. Deze man kocht hem in maart 2003, ten tijde van de start van zijn pensioen.
Even de faktuur doornemen die ik erbij heb?
Renault Vel Satis 2.0T Privilege
-metallic lak 'beige angora'
-Ambiance club privilege
-Super comfort pakket
-Alarm specifiek vel satis
Dus ruim voorzien van diverse luxe, waaronder prachtig mooi beige leer.
1e eigenaar dus, en tot de dag van vandaag dealer onderhouden. Ik was na een proefrit helemaal verkocht, zijn souplesse, kracht en comfort gaan er voor zorgen dat ik en mijn gezin heerlijk naar spanje cruisen. En ik ben bang dat deze auto na de vakantie ook lekker voor de deur blijft staan, ben er eigenlijk een beetje veliefd op geworden.
Word vervolgd.....
Tja, sinds 23 juni ben ik er ook 1, heb een 2.0T gekocht van maart 2003.
Zoekend naar een vakantieauto kwam ik hem tegen op marktplaats, had helemaal niet de intentie voor zo'n slagschip maar ja, een mens wil wel eens wat anders he.
Hij stond dus op MP, geadverteerd door de 1e eigenaar, particulier bezit. Deze man kocht hem in maart 2003, ten tijde van de start van zijn pensioen.
Even de faktuur doornemen die ik erbij heb?
Renault Vel Satis 2.0T Privilege
-metallic lak 'beige angora'
-Ambiance club privilege
-Super comfort pakket
-Alarm specifiek vel satis
Dus ruim voorzien van diverse luxe, waaronder prachtig mooi beige leer.
1e eigenaar dus, en tot de dag van vandaag dealer onderhouden. Ik was na een proefrit helemaal verkocht, zijn souplesse, kracht en comfort gaan er voor zorgen dat ik en mijn gezin heerlijk naar spanje cruisen. En ik ben bang dat deze auto na de vakantie ook lekker voor de deur blijft staan, ben er eigenlijk een beetje veliefd op geworden.
Word vervolgd.....
Dat wordt vaak een nieuwe torsiestang. Blijkbaar zijn die rubbers origineel niet los verkrijgbaar. Wat dat kost weet ik niet meer...
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Het gebonk achter zijn de rubbers van de stabi stang.
Dit is een bekend euvel (zie ook het Duitse en Franse VS forum).
De rubbers zijn los te kopen. ik heb de mijne ooit in Duitsland besteld ,was een paar tientjes goedkoper dan in Nederland. Let wel op de diameter va de stang, er zijn 2 maten.
Als je de beschikking heb over een brug of onder je auto wilt kruipen ,is de goedkoopste oplossing: rubbers er af schroeven ,omwikkelen met een paar slagen DUk tape en weer vast zetten .Dit houd ongeveer 10.000 km daarna moet je ze wel vervangen
Dit is een bekend euvel (zie ook het Duitse en Franse VS forum).
De rubbers zijn los te kopen. ik heb de mijne ooit in Duitsland besteld ,was een paar tientjes goedkoper dan in Nederland. Let wel op de diameter va de stang, er zijn 2 maten.
Als je de beschikking heb over een brug of onder je auto wilt kruipen ,is de goedkoopste oplossing: rubbers er af schroeven ,omwikkelen met een paar slagen DUk tape en weer vast zetten .Dit houd ongeveer 10.000 km daarna moet je ze wel vervangen
Vel Satis 3.5 V6 Initiale Beige Angora
25-RR-RS
25-RR-RS
Bedankt.deMoer schreef:Ik hou je op de hoogte wat ze ervan zeggen maandag.
Vandaag even het rechterkapje van de koplampsproeier en het afdekkapje van de bestuurders portier gespoten en gemonteerd. Deze waren weg, en dat ziet er dus nu weer mooi uit.
Over het kapje van de koplampsproeier. Ook ik mis er eentje. Waar heb je die gekocht? En heb je die zelf gespoten?
VS Phase II 2.0T Expression, 2006, TEB66 Gris Eclipse
Kapje kan je gewoon bij de dealer bestellen, nadeel is dat ze per twee gaan. Heb er nu dus 1 over (bestuurderszijde). Heb bij de dealer ook gelijk de verf besteld, om zeker te zijn van de juiste kleur. Vervolgens bij de autoshop een spuitbus plastic primer gehaald, alles zelf zeer licht opgeschuurd, behandeld en gespoten. Resultaat is zo mooi dat ik ze allebei vervangen heb en de oude nu dus over heb.
Sorry voor de late reactie, beetje miscommunicatie, linker draagarm was aan vervanging toe, heb ik dus laten doen, de rubbers kosten maar een paar tientjes in totaal en die zijn ook weer vers. Super fijne reis achter de boeg, spanje op en neer zonder ook maar een centje pijn.
Vel Satis 2.0T privilége, 2003