Vraagje;
Na 5 jaar van de velsatis te dromen eindelijk een gekocht 2000 T/2003
In uitvoering initiale. Gewoon zalig.
Heb er een vraagje over ; in begin dan gingen mijn lichten automatisch uit bij het openen van de deur. Nu blijven ze na branden. De functie begeleiding zal inschakeld zijn voor het openen met lichten aan van de garagepoort. Hoe schakel ik deze terug uit en laat het werken als daarvoor met het openen van de deur na het stoppen motor.
Graag wat help
Verlichting
- rogerdeclercq
Welkom hier Roger!!
Wat beteft de verlichting:
Ik weet wel dat als de verlichting op 'automatisch' staat (dus er wordt niet handmatig ingeschakeld), dat (bij schemer/donker) de verlichting pas aan en uit gaat bij het openen van de deur (na het er uithalen van de keycard).
Schakel de de verlichting handmatig in (dus je draait de linker handle) gaat de verlichting niet automatisch uit als je de keycard er uit haalt.
Er gaat dan wel een goed hoorbare piep af bij het openen van de portier.
Dan moet de verlichting dus ook weer handmatig uitgezet worden.
Maar ik zal eens kijken of het ook nog anders kan.
I'l be back....

Wat beteft de verlichting:
Ik weet wel dat als de verlichting op 'automatisch' staat (dus er wordt niet handmatig ingeschakeld), dat (bij schemer/donker) de verlichting pas aan en uit gaat bij het openen van de deur (na het er uithalen van de keycard).
Schakel de de verlichting handmatig in (dus je draait de linker handle) gaat de verlichting niet automatisch uit als je de keycard er uit haalt.
Er gaat dan wel een goed hoorbare piep af bij het openen van de portier.
Dan moet de verlichting dus ook weer handmatig uitgezet worden.
Maar ik zal eens kijken of het ook nog anders kan.
I'l be back....