Het is alweer even geleden dat ik wat heb achtergelaten op het forum, het volgende wil ik jullie niet onthouden

Sinds September vorig jaar ben ik in het bezit van een VS 2.2 DcI. Op 3 nieuwe gloeibougies na geen enkel probleem.
Eergisteren, PATS!!!! een lampje van het dimlicht kapot. ( niks geks toch? )
Ik ga naar de dealer, koop een lampje ( € 9,95 ) met de gedachte dat ga ik er zo eventjes inzetten.....
Niet dus

Geen mogelijkheid om de deksel er af te halen en het lampje te vervangen.
Om niet meteen naar de dealer te rennen heb ik de ( Touring ) ANWB gebeld met het feit dat mijn lamp kapot was en ik niet verder durfde te rijden ( Ik woon in België, maar was op bezoek bij mijn oom in Nederland ) toch makkelijk zo'n int. reisverzekering en het spaart je een hoop ( garage) kosten.
De vriendelijke mijnheer van de ANWB kreeg de "stuipen" toen hij mijn geliefkoosde VS op de oprit van mijn oom zag staan. Oh nee! riep hij uit toch niet die he? " wijzend op mijn VS "
Ja toch wel zei ik. De goede man begon meteen te bellen met een collega al kijkend of er toch een mogelijkheid zou zijn het ( toevallig in het dashboardkastje liggende

Wat blijkt? De ANWB begint er niet aan om dat schijnbaar de hele bumper en de grill gedemonteerd moet worden om bij het kapje te kunnen wat geopend moet worden om het lampje te vervangen!
Tja dan straks toch maar even naar de dealer om het lampje te vervangen. Kosten € 70.- incl. Lampje, maar dat licht gelukkig nog in het dashboardkastje.
Groetjes Albert