Gompie, ik reageer maar even op deze manier. Op de een of andere manier wil mijn computer er niet aan om een reactie te plaatsen! (weet iemand wat ik in de instellingen moet veranderen)
Om terug te komen op de VS, die bevalt nog steeds prima. Vandaag nog 300km in een Mazda Tribute van een vriend gereden, dat is dus niks. Dat is lawaaierig, stuiterig en japans (goedkoop) afgewerkt. Ik hou het bij VS.
Achterin nu ook andere speakers gebouwd, dit is een verbetering, maar nog niet optimaal. Ik kwam er ook achter dat de vorige eigenaar het navi-scherm gebruikte voor dvd. Er zit een schakelaar in het dashbordkastje om het scherm om te schakelen en in de middentunnel liggen tulpstekkers voor beeld en geluid. Ook de radio is dusdanig aangepast dat deze het signaal kan ontvangen (met de source -knop krijg je nl fm/am en 2x een cd funtie. Eéntje voor de cd en de ander voor de dvd) Binnenkort allemaal maar eens een keer uitproberen.
De enige storing die tot nu toe optrad was met flinke regenval op de autobaan. Op het info-display lichte enkele malen een rode melding van laadstroom-storing op. Nadien nog niet weer gezien, moet nog na laten kijken door Renault garage. Iemand een idee?
Zijn er al ideeen voor een VS meeting?
Wat een ervaring 2
Re: Wat een ervaring 2
Tsja, ik weet niet wat het probleem kan zijn....sander schreef:..............weet iemand wat ik in de instellingen moet veranderen......
Als je eenmaal verwend ben.....Om terug te komen op de VS, die bevalt nog steeds prima. ................ Ik hou het bij VS.

idd, de 'standaard' speakers zijn nou niet bepaald geweldig..
Achterin nu ook andere speakers gebouwd, dit is een verbetering, .......
Daar ben ik niet (electro)technisch genoeg voor........................ Iemand een idee?

Dat zou best wel eens leuk zijn.
Zijn er al ideeen voor een VS meeting?
Ergens in het voorjaar? Op een aansprekende plek (i.v.m. de foto's)?
Re: Wat een ervaring 2
Wat is precies het probleem? Kun je wel een reactie intypen en wordt deze niet bewaard of is er geen reply-button of.....?sander schreef:Op de een of andere manier wil mijn computer er niet aan om een reactie te plaatsen! (weet iemand wat ik in de instellingen moet veranderen)
reactie plaatsen
Hoe het gebeurd is weet ik niet, maar ik kan nu reactie's plaatsen.
wat een ervaring
Met mijn eigen computer lukt het beantwoorden nog steeds niet. Gelukkig hebben we nog een zakelijke computer die het wel doet. In de toekomst dus meer reacties van mij.