Even voorstellen

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
Shamrock
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Shamrock »

8) Mijn naam is Chrit Houben, geboren op 5 mei 1956; woonachtig Zuid-Limburg; forumnaam "Shamrock"(ooit gekozen vanwege mijn passie voor Ierland).
Onder de naam "Shamrock" ben ik geen onbekende op www.renaultsafrane.nl
Rij in totaal bijna 10 jaar Renault Safrane, waarvan de laatste 5 jaar in een PhaseII RXT 3.0 V6-24V.
Renault in het groot en klein is één van mijn interesses en de reden dat ik me op dit forum aanmeld is het feit dat ik de VelSatis een schitterende auto vind. Mijn Safrane rijdt nog steeds naar volle tevredenheid, maar toch wil ik al een beetje kennis maken met de VelSatis, die misschien ooit de opvolger zal worden van mijn Saf. :wink:
Laatst gewijzigd door Shamrock op 27 sep 2009, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Safrane II; RXT 3.0 V6-24V - Automaat - Bwj: 2000; 270K
http://www.shamrock-memories.tk
Gompie

Bericht door Gompie »

Je bent niet de enige die zit te mijmeren over een Vel Satis en nu nog een Safrane rijdt.... :wink:
Welkom hier en als je alle topics doorpluist heb je een aardig beeld van je toekomstige 'voiture' (want auto klinkt te gewoon).
Sebastiaan H

Bericht door Sebastiaan H »

Hey Shamrock!! wederom een bekende naam van het Safrane Forum!!
Welkom hier, ook ik heb een verleden met de Safrane en ben nu inmiddels zeer tevreden met mijn overstap naar de Velsatis...niets ten nadele van de Safrane maar de Velsatis is wel een klasse apart..Al moet ik zeggen dat ik met de Velsatis netter rij dan met de Safrane.
Zijn hier eigenlijk nog meer overstappers van de Safrane naar de Velsatis?
Ex-Renault VelSatis 2.0T Initiale '04
Shamrock
Contacteer:

Bericht door Shamrock »

Hallo Sebastiaan, je komt zaterdag 3 oktober a.s. niet "toevallig" naar de Safranemeeting op de parkeerplaats van AC De Meern om jouw limo te laten bewonderen :?: :idea: :wink:
Safrane II; RXT 3.0 V6-24V - Automaat - Bwj: 2000; 270K
http://www.shamrock-memories.tk
isla

Bericht door isla »

Sebastiaan H schreef: Zijn hier eigenlijk nog meer overstappers van de Safrane naar de Velsatis?
Ja hoor, ook mijn autogeschiedenis kent een hele serie Renaults, waaronder 2 Safranes. De phase I, een 2.2 VI en de phase II, een 2.5 RXE autom.
Na de verkoop van de tweede, heb ik voor het eerst in mijn leven geregeld last gehad van heimwee naar een auto.
tot 06-11-2010: Renault Vel Satis 3.0dci initiale 2003; 09-LK-VJ
Woods

Bericht door Woods »

Sebastiaan H schreef: Zijn hier eigenlijk nog meer overstappers van de Safrane naar de Velsatis?
Ik ben sinds kort een gelukkige bezitter van een Vel Satis.
Mijn Saf heb ik vorigeweek tot mijn grote verdriet plat gereden.
Gelukkig kan ik erg veel troost vinden in mijn VS :twisted: .

Groeten, Jaco
Plaats reactie