Nieuw lid en volledig verslaafd
Nieuw lid en volledig verslaafd
IK heb sinds 4 maart een Vel Satis in mijn bezit. Het is een 2.0 turbo op lpg.
Auto gekocht bij Renault dealer van Kesteren in Kampen. Auto ziet er zeer strak uit, zowel van binnen als van buiten. De wagen is nieuw bij van Kesteren gekocht in 2002 en altijd bij hun in onderhoud geweest. Ik ga de auto ook bij hun in onderhoud doen.
Sinds ik de auto heb ben ik compleet verslaafd. IK MOET elke dag even rijden. Kan het niet laten. Ik vind het zalig om hier in te rijden. En ik ben echt wel wat gewend. Heb Jeep grand Cherokee gereden, jaren Saab 9000 en jaren Saab 9-5 Griffin, v6 3.0.
Auto gekocht bij Renault dealer van Kesteren in Kampen. Auto ziet er zeer strak uit, zowel van binnen als van buiten. De wagen is nieuw bij van Kesteren gekocht in 2002 en altijd bij hun in onderhoud geweest. Ik ga de auto ook bij hun in onderhoud doen.
Sinds ik de auto heb ben ik compleet verslaafd. IK MOET elke dag even rijden. Kan het niet laten. Ik vind het zalig om hier in te rijden. En ik ben echt wel wat gewend. Heb Jeep grand Cherokee gereden, jaren Saab 9000 en jaren Saab 9-5 Griffin, v6 3.0.
Eigenaar Vel Satis 2.0 turbo op lpg sinds 4 maart 2014 na 8 jaar Saab en 8 jaar Jeep Gr. Cherrokee
De kleur is een beetje beige grijs achtig
km stand is 240.000.
Het was de enige 2.0 op lpg die ik vinden kon. Prijs was iets bovengemiddeld denk ik. De dealer heeft hem mij gelaten voor 2900 euro. Gezien de staat van onderhoud en de g3 installatie en (voor mijn paardrijdende vrouw belangrijk) een trekhaak.
Ga dinsdag naar de garage om nieuwe vulling in de stoel te laten zetten. Zit graag comfortabel
km stand is 240.000.
Het was de enige 2.0 op lpg die ik vinden kon. Prijs was iets bovengemiddeld denk ik. De dealer heeft hem mij gelaten voor 2900 euro. Gezien de staat van onderhoud en de g3 installatie en (voor mijn paardrijdende vrouw belangrijk) een trekhaak.
Ga dinsdag naar de garage om nieuwe vulling in de stoel te laten zetten. Zit graag comfortabel
Eigenaar Vel Satis 2.0 turbo op lpg sinds 4 maart 2014 na 8 jaar Saab en 8 jaar Jeep Gr. Cherrokee
Haha, Met die paarden komt het ook wel goed. Ik heb er enkele keren voor iemand een flink paard mee getrokken. Het gaat zo makkelijk dat je niet moet vergeten dat het arme beest nog achterin staat! De vels is een prima trekker.
Edit: ik trek er ook een flinke caravan mee, dan zakte hij wel flink door achter en raakte ik de drempels. Ik heb wr hulpvering onder laten Zetten, dan staat hij keurig vlak.
Edit: ik trek er ook een flinke caravan mee, dan zakte hij wel flink door achter en raakte ik de drempels. Ik heb wr hulpvering onder laten Zetten, dan staat hij keurig vlak.
Dank je Skyfox.
Heb de eerste duizend kilometer er opzitten met de VS.
Probleemloos genieten, alleen eerste censor stuk. Achteruitrijverlichting en parkeerhulp doen het momenteel niet. Wordt als het goed is morgen gemaakt. Het is eerst wel wennen na ruim 8 jaar Saab rijden, maar voorlopig bevalt het mij prima.
Heb de eerste duizend kilometer er opzitten met de VS.
Probleemloos genieten, alleen eerste censor stuk. Achteruitrijverlichting en parkeerhulp doen het momenteel niet. Wordt als het goed is morgen gemaakt. Het is eerst wel wennen na ruim 8 jaar Saab rijden, maar voorlopig bevalt het mij prima.
Auto is weer helemaal klaar. Nieuwe zitting in de bestuurdersstoel laten zettten (250,=). Censoren waren goed. Contact onder versnellingspook deugde niet. Is gratis vervangen, en achteruitrijverlichting en parkeersensoren doen het weer.
Alhoewel de parkeersensoren storen af en toe wel. Blijf dan lange piep horen.
Dit gebeurd vooral na gebruik trekhaak en bij zwaardere lading in kofferbak
Alhoewel de parkeersensoren storen af en toe wel. Blijf dan lange piep horen.
Dit gebeurd vooral na gebruik trekhaak en bij zwaardere lading in kofferbak
Dat van die parkeersensoren klinkt bekend. Ze deden het bij mij prima, totdat ik een fietsendrager op de haak heb gebruikt... Ach, de 31e naar de garage, ik hoor het wel wat er mis is. Probeerde zelf nog in de bumper te kijken of ik kon zien of de aansluitingen wel goed zaten, maar ik kom er echt niet bij...
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale - 2002
138.400km ---------> 216.000km
138.400km ---------> 216.000km
Ben er ook achter gekomen waarom mijn parkeersensoren continu piepen.
Ik dacht dus, he kaput!. Maar nee Ik heb een trekhaak en parkeersensoren zijn zo afgesteld dat ze de trekhaak niet zien. Echter als je er een beschermkap op zet en die zit wat scheef, dan pakt hij hem op en gaat dus piepen!
Ik dacht dus, he kaput!. Maar nee Ik heb een trekhaak en parkeersensoren zijn zo afgesteld dat ze de trekhaak niet zien. Echter als je er een beschermkap op zet en die zit wat scheef, dan pakt hij hem op en gaat dus piepen!