Hoe lang heb je al een Vel Satis...
Hoe lang heb je al een Vel Satis...
De eerste Vel Satis heeft allang zijn 10 jarig jubileum geviert, maar geldt dat ook voor z'n eigenaar?
Ik ben benieuwd wie het langs een Vel Satis bezit.
Zelf kocht ik de VS toen 'ie 4 jaar was, dus ik heb nu ruim 7 jaar al rijplezier.
en jullie?
Ik ben benieuwd wie het langs een Vel Satis bezit.
Zelf kocht ik de VS toen 'ie 4 jaar was, dus ik heb nu ruim 7 jaar al rijplezier.
en jullie?
Heb m'n eerste Vel Satis aangeschaft in Okt 2007....
dus dit maakt exact 6 jaartjes Vel Satis "plezier".
dus dit maakt exact 6 jaartjes Vel Satis "plezier".
When you see it for the first time,it looks like a nightmare.
When you may drive and own it....it's like a wet dream.
Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder
Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder
When you may drive and own it....it's like a wet dream.
Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder
Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder
De eerste 2e hands gekocht in 2005 bij de dealer. Die auto had veel problemen, uiteindelijk ingeruild in 2008 voor de auto die ik nu nog heb. (Ook 2e hands) van net voor de facelift.
Grappig daarbij is dat beide autos van dezelfde vorige eigenaar zijn geweest, en de man in 2008 zijn derde Vel Satis heeft gekocht.
Grappig daarbij is dat beide autos van dezelfde vorige eigenaar zijn geweest, en de man in 2008 zijn derde Vel Satis heeft gekocht.
Al ruim 6,5 jaar lid van het forum en sinds een dag of 6 in het bezit van een Vel Satis. 
Laatst gewijzigd door gunther op 04 nov 2013, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
in bezit van een vel satis zins 21-12-2011 een 3.5 v6 en elke keer een grote smiley op me gezicht als ik de startknop in druk.toen de vel satis uitkwam dacht ik gelijk zo wow dat is een gaaf model.ook proefrit gemaakt.
maar vond de aanschaf toch iets te prijzig.maar een paar lente"s verder mocht ik toch een trotse eigenaar worden .
maar vond de aanschaf toch iets te prijzig.maar een paar lente"s verder mocht ik toch een trotse eigenaar worden .
Vanaf begin mei 2012 in het bezit van een VS 3.5 V6 Initiale Paris met een nieuwe gasinstallatie. Ongelooflijk, wat een rijplezier.
5x R16, 1x R20, 2x R25, 4x Safrane, Vel Satis 3.5 V6 Initiale Paris op LPG, 3x Megane Cabrio.
Nu een Lexus SC 430.
Mijn echtgenote een Scenic 2.0T op LPG-G3.
Mijn dochter een Scenic 1.6 op LPG-G3.
Nu een Lexus SC 430.
Mijn echtgenote een Scenic 2.0T op LPG-G3.
Mijn dochter een Scenic 1.6 op LPG-G3.