Ik lees al een tijdje mee (een behoorlijk tijdje) omdat ik de Vel Satis een warm hart toedraag. Echter als gelukkige BMW rijder had ik geen zin om afscheid te nemen van mijn betrouwbare en rete-fijne 5 serie.
Nu ik echter ook als jonge vader door het leven ga, en mijn lieve wederhelft wat aangepaste eisen heeft qua vervoer (waar ik me wel in kan vinden

Los van mijn liefde voor aparte luxe limo's heb ik ook nog een Lotus Elan (waarover hier meer: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 22&p=15002)
Sinds ik de Lotus rijd, doe ik ook alle onderhoud en reparaties zelf (om voor de hand liggende, nogal financiële redenen) Ik wil ook aan de VS veel zelf gaan doen, maar hij past helaas niet in de garage, laat staan op mijn poetsbrug

Ik hoop hier veel op te kunnen steken over de VS en misschien wel wat mede sleutelaars te treffen! Ik beloof om af en toe wat foto's van klussen en klusjes te plaatsen.
Mocht iemand in de tussentijd belangstelling hebben voor een BMW 5 serie (e39) 523i in perfecte (echt!) technische conditie, let me know!

Tot de volgende post!