even voorstellen, Marcel Benschop
even voorstellen, Marcel Benschop
Sinds gisteren een VS 3.5 V6 24V Initiale gekocht uit 2002, met slechts 132K op de teller. SUPER!
Met mijn werkgever heb ik mijn lease regeling opgezegd en van de vergoeding kan ik nu makkelijk in deze "grand dame" rijden, wat een feest!
Fijn te ontdekken dat er een VS forum is voor handige tips vragen.
Groet, Marcel Benschop
[/img]
Met mijn werkgever heb ik mijn lease regeling opgezegd en van de vergoeding kan ik nu makkelijk in deze "grand dame" rijden, wat een feest!
Fijn te ontdekken dat er een VS forum is voor handige tips vragen.
Groet, Marcel Benschop
[/img]
Veel rijplezier en geluk met je VS !!! En inderdaad er staan veel handige tips op dit forum en bovenstaande Heino is een waardevol lid voor deze site. Je zal tijdens het doorspitten van de site merken, dat er net als Heino nog meer technisch aangelegde forumleden actief zijn

ToineL

ToineL
VS 2.0T Privilege 07-NH-VD 2003
Dank voor de warme welkomstwoorden
Totnogtoe ben ik erg happy, besef me aan de andere kant ook dat le grand dame 10 jaar oud is, en ik best eens boos op haar zal worden (onderhoud, tanken) maar dat mag de pret niet drukken!
Wat ik me wel afvraag: zal ik "haar" in onderhoud gooien bij Renault ? (Autohaagzeeuw in Delft) of zijn er betere plekken te vinden ?

Totnogtoe ben ik erg happy, besef me aan de andere kant ook dat le grand dame 10 jaar oud is, en ik best eens boos op haar zal worden (onderhoud, tanken) maar dat mag de pret niet drukken!
Wat ik me wel afvraag: zal ik "haar" in onderhoud gooien bij Renault ? (Autohaagzeeuw in Delft) of zijn er betere plekken te vinden ?
Gefeliciteerd met je 'Dame' ....
Je woont in Rotterdam dus dan is Stolwijk nog redelijk in de buurt.
Ik ga altijd naar GARAGE STOLWIJK in Stolwijk en de eigenaar heet William Stolwijk (dat is geen toeval maar..haha).
Een nette 'algemene' garage waar men nog echte goede service verleent tegen 'normale' prijzen.

Je woont in Rotterdam dus dan is Stolwijk nog redelijk in de buurt.
Ik ga altijd naar GARAGE STOLWIJK in Stolwijk en de eigenaar heet William Stolwijk (dat is geen toeval maar..haha).
Een nette 'algemene' garage waar men nog echte goede service verleent tegen 'normale' prijzen.
Ook van mijn kant welkom bij de VS liefhebbers....
Heb mijn VS uit Rotterdam dus die zul je niet zo vaak meer zien daar.
Wel voel ik me een beetje thuis in Rotjeknor omdat ik er m'n technische opleiding genoten heb..Christiaan Huygensschool op de Blaak waar nu die kubes woningen staan..
Vandaag m'n oude Espace moeten schorsen omdat de turbo diesel defect is...
Gelukkig heb ik nu de VS...Heb nog de alarmschakelaar uit de Espace gehaald en in de VS gezet. Scheelt mij weer 35 euro excl. btw (Schandalige prijzen voor zo'n rot schakelaartje met nog niet eens gouden kontakten.!) tot ziens wellicht op een VS meeting...
Henk W
Heb mijn VS uit Rotterdam dus die zul je niet zo vaak meer zien daar.
Wel voel ik me een beetje thuis in Rotjeknor omdat ik er m'n technische opleiding genoten heb..Christiaan Huygensschool op de Blaak waar nu die kubes woningen staan..
Vandaag m'n oude Espace moeten schorsen omdat de turbo diesel defect is...

Henk W
2xR16;2xR25,Safrane, Espace 4, VS 3.5 V6 Aut. Initiale 2004, VelSatis 3,5 V6 Initiale 2007, VelSatis 3,5 V6 2002, VelSatis 2.0T Initiale 2008.