Hallo heren,
Bij een VelSatis hoort natuurlijk net als bij de Safrane een internet club. Ik ben blij dat dit forum er is en hoop hier een hoop kennis op te doen inzake mijn nieuwe voiture.
Mijn naam is Sebastiaan Hulst (29) en heb kort geleden mijn droom auto kunnen kopen. Na mijn ervaring met de Safrane (2.2VI) was het al snel duidelijk de opvolger moest en zou ik "ooit" kopen.
Het is een 2.0T, 2004 initiale met 18" velgen (245-45-18 banden!) met schuifdak, ingeboude carkit orig renault en navigatie en voorzien van het rood/bruin/terracotta leer). En al zeg ik het zelf met de respectabele km-stand van 69550. Ik ben de 2de eigenaar!! Mag ik niet klagen.
En om maar met de deur in huis te vallen....Stadslicht is zojuist defect geraakt...Volgens de boordcomputer is mijn markerings licht defect. Weet iemand hoe je de herhalende melding uit kan zetten? Klopt het echt dat je daarvoor naar de dealer moet ivm een koppeling aan het xenon?
Tot laters!!
Even voorstellen.....
- Sebastiaan H
Even voorstellen.....
Ex-Renault VelSatis 2.0T Initiale '04
Hoi Sebastiaan,
Gefeliciterd met je aankoop, geniet van deze uitzonderlijke voiture.
Als je het stadslichtlampje vervangt, stopt de melding. Bij mijn weten kan je de melding niet uitzetten.
Let er wel op dat je het lampje uitwissselt met eentje van exact hetzelfde vermogen (het aantal Watt's), anders werkt het meetsysteem (dat controleert of het lampje in orde is) niet goed.
Neem geen lampjes van een tankstation, maar degelijke typen van een garage, andrs blijf je aan het vervangen.
Hein.
Gefeliciterd met je aankoop, geniet van deze uitzonderlijke voiture.
Als je het stadslichtlampje vervangt, stopt de melding. Bij mijn weten kan je de melding niet uitzetten.
Let er wel op dat je het lampje uitwissselt met eentje van exact hetzelfde vermogen (het aantal Watt's), anders werkt het meetsysteem (dat controleert of het lampje in orde is) niet goed.
Neem geen lampjes van een tankstation, maar degelijke typen van een garage, andrs blijf je aan het vervangen.
Hein.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
- Sebastiaan H
lampje
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat je garantie hebt, een markeringslicht vervangen bij de dealer komt al boven de €100.-. Als ze het nl volgens de voorschriften doen gaat zelfs de bumper eraf! Het kan ook iets simpeler zie ons forum, hier staat een beknopte omschrijving http://www.renaultvelsatis.nl/koffiehoe ... .php?t=271 succes!
OUD-Renault VS rijder 84-JN-JF
miv 22-12-2011...
miv 22-12-2011...