Nog steeds geen....

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
gunther
Site Admin
Contacteer:

Nog steeds geen....

Bericht door gunther »

Tja, alsof het er nooit van komt. Het enige dat ik op het gebied van de Renault Vel Satis heb, is een Forum. :oops:

En de aanschaf van een VS lijkt weer een stuk verder uit beeld te zijn. Ik liep laatst namelijk tegen mijn "droomauto" aan:
Een Renault Safrane 2.5 RXT uit 2000 met 92.000 km op de teller en alles erop en eraan (o.a. elektrisch bediend interieur, navigatie en xenon).
En nee, ik weet 't, een Safrane is in geen enkel opzicht te vergelijken met een Vel Satis, maar deze unieke kans kon ik echt niet aan me voorbij laten gaan. En nog eens voor een prijs waar je helemaal om in een deuk ligt. :lol:

Maar, ooit gaat die Safrane er ook weer uit. Wie weet, komt die VS er toch nog. :roll:
sander

vs

Bericht door sander »

Jij wacht natuurlijk op het moment dat én de kinderziektes én de ouderdomsverschijnselen opgelost zijn....

(en de volgende is waarschijnlijk de Bi-turbo?)
OUD-Renault VS rijder 84-JN-JF
miv 22-12-2011...
gunther
Site Admin
Contacteer:

Bericht door gunther »

Ik wacht even phase III af denk ik. :wink:

Liever geen bi-turbo. Veel te kostbaar om in te rijden en een problematische aandrijflijn. Ik heb al eens een Initiale gehad maar miste het 2.5 blok. Dit is zo'n beetje het beste wat er nog te vinden is op Safrane gebied (één van de laatst gebouwde). Over drie weken LPi installatie erin en dan zie ik over een ton of 4 wel weer verder. :lol:
Jan Coen

Bericht door Jan Coen »

Gefeliciteerd met je Safrane
Ik hoop je bij meting te zien (Jij als admin. mag natuurlijk met een Safrane komen) . Je mag dan een stukje in mijn VS rijden en zal je dan zachtjes in je oor fluisteren wat hij gekost heeft. Misschien ga je dan twijfelen over je aankoop.

Hartelijke groet Jan Coen
Vel Satis 3.5 V6 Initiale Beige Angora
25-RR-RS
isla

Bericht door isla »

Gefeliciteerd met DE Safrane onder de Safrane's.
Ik heb er veel geweldig fijne km's mee gereden en wens dat jou ook toe.
tot 06-11-2010: Renault Vel Satis 3.0dci initiale 2003; 09-LK-VJ
gunther
Site Admin
Contacteer:

Bericht door gunther »

Dank voor jullie reacties!
Jan Coen schreef:Gefeliciteerd met je Safrane
Ik hoop je bij meting te zien (Jij als admin. mag natuurlijk met een Safrane komen) . Je mag dan een stukje in mijn VS rijden en zal je dan zachtjes in je oor fluisteren wat hij gekost heeft. Misschien ga je dan twijfelen over je aankoop.

Hartelijke groet Jan Coen
Dan zal ik jou ook toefluisteren wat de Safrane gekost heeft. Weet je gelijk waarom ik absoluut niet getwijfeld heb bij aankoop. :wink:
Isla schreef:Gefeliciteerd met DE Safrane onder de Safrane's.
Ik heb er veel geweldig fijne km's mee gereden en wens dat jou ook toe.
Als ie net zoveel km's gaat maken als m'n andere Safrane (waar m'n vrouw waarschijnlijk mee gaat rijden), heb ik sowieso nog twee ton voor de boeg. En dan heeft ie pas de status "ingereden"... 8)
Plaats reactie