Beste Vel Satis forum bezoeker,
Op 30 mei jl. is Erik Kuijken overleden, mijn vader. Uit zijn verhalen heb ik begrepen dat hij een enthousiast forum-bezoeker was. Hij heeft ook meetings bezocht. Daar heeft hij me over verteld. Zijn laatste wapenfeit had iets te maken met LED-verlichting... Daar was hij geen voorstander van. Ik ga ervan uit dat mensen hem en zijn donkerblauwe Vel Satis kennen op dit forum. Ik heb op dit moment ontzettend veel aan mijn hoofd. Daarom wil ik jullie vragen mij te helpen bij het verkopen van zijn grote trots.
Het is een:
Tupe: VEL SATIS 3.5 V6 24V AUTOMAAT INITIALE
Bouwjaar: 16-05-2003
Km-stand: 92.400
De auto is vanaf nieuw in onderhoud bij Kerkhof en Vischer in Culemborg. Voor de wintersport heeft mijn vader 16" Vel Satis lichtmetalen velgen met winterbanden besteld. Die liggen opgeslagen bij de dealer. Verder heeft de auto alle opties behalve een schuifdak.
Meer informatie geef ik graag, een foto volgt (zie ook foto's van de meetings en zoek naar de blauwe).
Groet,
Jérôme Kuijken
Overlijden Kuijk
Overlijden Kuijk
VS 2003 3.5 V6 Bleu Crepuscule
Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik wens je en je familie veel sterkte toe.
Hein.
Het vermelden van de auto op dit forum zal ook helpen. Is er al een vraagprijs bekend? Dat helpt namelijk ook.
Hein.
Het vermelden van de auto op dit forum zal ook helpen. Is er al een vraagprijs bekend? Dat helpt namelijk ook.
Laatst gewijzigd door Heino op 27 jun 2009, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Hoi Heino,
Dank voor je steunbetuiging. Die prijs vind ik dus erg lastig... Ik meen dat hij een jaar geleden(?) 28.000 heeft betaald. Het doet me pijn ZIJN auto te moeten verkopen.. maar het is niet anders. Het mooiste voor ons zou zijn om een liefhebber te vinden die er net zo blij mee is als mijn vader. Die prijs komen we dan wel uit.
Alvast bedankt,
Jérôme
Dank voor je steunbetuiging. Die prijs vind ik dus erg lastig... Ik meen dat hij een jaar geleden(?) 28.000 heeft betaald. Het doet me pijn ZIJN auto te moeten verkopen.. maar het is niet anders. Het mooiste voor ons zou zijn om een liefhebber te vinden die er net zo blij mee is als mijn vader. Die prijs komen we dan wel uit.
Alvast bedankt,
Jérôme
VS 2003 3.5 V6 Bleu Crepuscule
- cvangelder