Op het Renault forum ben ik ook bekend.
Heb zelf heel heel veel Renaults gereden en ook erg gek met het merk.
Wij zijn een groot gezin met 5 kinderen en hebben dan ook altijd een Renault Grand Espace gereden tot wij 2x motorschade kregen en mijn vrouw heeft daarom een afkeer gekregen tegen het merk Renault

Ze rijdt dan nu ook in een Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD.
Maargoed ik reed in een klassieker een Renault Laguna I 1.9 dTi van bj 1999 en door het roest op de kokerbalken kwam ie niet door de keuring heen dus die rijdt nu ergens in Algerije rond

Een Algerijn kwam de auto ophalen en ging ermee naar Algerije rijden.
Ik heb nu sinds een week een Vel Satis 3.0 dCi Initiale gekocht met een nieuwe motor erin in Frankrijk.
En voor een Franse auto is dit een hele nette auto want koop vaker auto,s uit Frankrijk.
Mijn Vel Satis is een niet rokers auto alle asbakken en aanstekkers zijn nieuw zelfs onder het tapijt onder de matten zeer schoon !!
Deze VS was van een nette rijder geweest.
Heb alleen nu 3 problemen met de VS en dat is dat de linker buitenspiegel uit zich zelf beweeg wanneer ik de auto start.de climate control voor doet het verlichting het niet en een hele gedoe met de Carbasse Audio systeem.
Heb bij een andere VS van de sloop een radio tuner compleet met codes gekocht maar hij blijft steeds CD ERROR geven of CODE CD en die heb ik hjuist niet

Kon ik er maar een gewone radio erin gooien.
Voor de rest een top auto en hij rijdt heerlijk !!