Hi VS rijders,
Bedankt voor jullie reacties. Er is kort naar gekeken bij een renault dealer maar het was geen simpel ding zoals een defecte zekering/lampje. Het display word trouwens verlicht door LEDs (LCD) dus geen lampjes...
Het vermoeden werd uitgesproken voor een defecte processor unit... Als dat echt waar is dan gaat dat (in de portemonnaie) erg zeer doen..
Verder zelf een kofferbaklichtje aan de praat gekregen. Aansluitkabeltje helemaal los...Ook heb ik de bekende deurschakelaar perikelen waardoor de bakboordverlichting in de deuren niet werkt...Lampjes zijn OK. er staat 12V op maar niks geen licht...dan maar LED's bestellen.
Vandaag kreeg ik even een service melding voor een Airbag te zien. Na motor af en later opnieuw starten geen melding meer gezien gelukkig..
Wie het snapt mag het zeggen...
Zoals eerder op dit forum verteld krijg je hiermee een haat/liefde verhouding met je Renault een opdonder..
Mijn VS is kennelijk een showroomauto geweest van 2002 tot feb. 2004.
Tot dan is er maar 650 km mee gereden volgens de renault gegevens.
Inmiddels zelf zo'n duizend km gereden met een grijns op m'n gezicht. Wat een dijk van een auto...

2xR16;2xR25,Safrane, Espace 4, VS 3.5 V6 Aut. Initiale 2004, VelSatis 3,5 V6 Initiale 2007, VelSatis 3,5 V6 2002, VelSatis 2.0T Initiale 2008.