Helaas ga ook ik afscheid nemen van mijn Vel Satis. Sinds 2003 rijd ik al VS. Na in 2006 een phase 2 aangeschaft te hebben, is nu het moment (eigenlijk al een jaar) dat het "jeukt". Tijd voor een nieuwe auto. Aangezien ik de achterbank van de VS feitelijk niet gebruikt hebt, op zoek gegaan naar een "kleinere" auto. Deze al een jaar geleden gevonden in de vorm van een Laguna Coupe met een 3.5 V6. Echter op het moment dat ik wilde gaan bestellen, was de uitvoering niet meer bestelbaar......
Afgelopen jaar op zoek geweest naar alternatieven, maar eigenlijk moeten constateren dat betaalbare 4 persoons coupé's anders dan de laguna coupe er niet zijn. Dus dan maar voorlopig doorrijden met de VS en kijken of er wat passends 2de hands kwam. Helaas. Maar afgelopen donderdag werd ik gebeld door de dealer in Gorinchem die me wist te vertellen dat ik een 3.5 V6 kon bestellen. En dat dan ook maar gelijk gedaan afgelopen zaterdag. Het wordt een witte met zwarte details (velgen, spiegels) inclusief sportkit. Levertijd januari 2012, dus ik heb nog even om afscheid te nemen....
Maar als ik de VS te veel mis, kan ik altijd nog even langs bij mijn vader die in mijn eerste VS rijdt