Ja vandaag is het dan zover, de megane word ingeleverd en mag in een Vel satis na huis rijden. Ik kan niet wachten! Ik zal direct foto's posten als hij voor de deur staat te stralen.
André, bij mijn phase 1 werkt dat ook met beide kaarten
Nu: Kadjar 1.3 intens 2019 kleur vert oural
Vroeger: Vel Satis 3.5 V6 automaat 2003, kleur Vert Abysse
Vel Satis 2.0 privilege 2002, kleur Gris Sideral
ik heb zowel een 2 als een 3 knopskaart. Met beide kaarten kan ik de ramen van de auto op afstand sluiten. Handig als de auto met de ramen op een kier op mijn parkeerplaats voor de deur staat en het gaat plotseling regenen. Wanneer je dat met de 3 knopskaart doet is de handsfree functie van die kaart "overruled" en moet je die weer even instellen.
hmmm jammer heb het geprobeerd maar werkt helaas niet,
blijft het rode lampje op je keycard dan ook branden als je de knop ingedrukt houd? want bij mij gaat het lampje na een halve seconde weer uit ook als ik de knop ingedrukt houd
Vel Satis Privilege 2.2dci 2003 Nu een initiale phase 2
André Vos schreef:hmmm jammer heb het geprobeerd maar werkt helaas niet,
blijft het rode lampje op je keycard dan ook branden als je de knop ingedrukt houd? want bij mij gaat het lampje na een halve seconde weer uit ook als ik de knop ingedrukt houd
Welke knop druk je in dan?
Vel Satis 3.5 v6 Initiale 2003
Laguna 2.0T Initiale 2008
even voor de nieuwschierigheid maar werkt het ook andersom? dus als je de open knopt ingedrukt houd dat de ramen dan ook open gaan?
zo werkte het wel op mn golf uit 1996
Vel Satis Privilege 2.2dci 2003 Nu een initiale phase 2
wel ingedrukt houden (zeker 3 seconden) en het rode lampje brandt dan constant. Ramen openen doet ie niet, staat ook niet in het instructieboekje. Bij mijn Citroen C5 kon ik de ramen met de afstandsbediening openen en sluiten, zelfs in kleine stappen.
Olietemperatuur?
Koelwatertemperatuur zal je bedoelen.
Deze staat bij me steeds ongeveer halfweg.
Laatst gewijzigd door Bompie op 29 mar 2014, 09:23, 2 keer totaal gewijzigd.
When you see it for the first time,it looks like a nightmare.
When you may drive and own it....it's like a wet dream. Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder