Uhum welke extra's kan je nog meer hebben ? In iedergeval geen lerenbekleding of elektrische stoelen.
De foto,s komen nog.
er liggen 17inch Alu velgen onder van Renault maar dat is toch standaard ?? Moet me nu eerst weer gaan verdiepen in alles
Telefoneren gaat perfect ja. Binnen 1 minuut was het oparationeel. Enne die tip over de FM zender is ook een goede !!.
mooie en duidelijke navi vooral die Birdvieuw is erg mooi. Geen gekl...t meer met mijn mobieltje met nav. Er komen wel denk ik andere speakers in. of ik moet ze nog ff goed instellen. Radios ontvangst vind ik minder, maar moet dat wellicht ook nog beter instellen. En een cd met MP werk goed. Alleen jammer dat je geen DVD met muziek kan afspelen. In mijn vorige auto, had ik een dvd speler met opklapbaarscherm zitten. Enne is een subwoofer makkelrijk in te bouwen ???
Als subwoofer heb ik zitten denken aan een Pioneer sub: http://www.auto-wereld.com/multimedia/d ... tikel=6144. Die past (volgens de opgave) exact tussen de wielkasten tegen de achterbank aan. Die moet je op internet nieuw kunnen vinden voor 230 Euro.
De voeding moet je nieuw trekken van voren af, de high-level inputs pak je van de achterluidsprekers in de deuren af en de afsprandsbediening leg je in het vak tussen de voorstoelen. Het grootste probleem is het trekken van de bedrading (voeding van kofferbak naar de zekeringkast voor + tweemaal van de kofferbak naar de middenstijl L + R voor het signaal + afstandsbediening-bedrading van de kofferbak naar het opbergvak).
Als je met een zaklantaarn in je speaker-roosters schijnt en je ziet "Geel als conuskleur", heb jij al rondom de speciale VS-Pioneer speakers er in zitten. Die geven best een goed geluid, al is het zéér bas-arm. Dat kan je ook niet compenseren met de toonregeling.
Een alternatief voor het bovenstaande zou een sub zijn die in je reservewielgat past.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Denk je wel aan de zeeeeeeer beperkte inbouwdiepte?
Bijna niets past.
Let er dus op dat het type luidspreker wat je op het oog hebt, door de fabricant expliciet wordt aanbevolen voor de Vel Satis.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Inderdaad, dat is de TS-Q131C, speciaal voor de Vel Satis.
Klinken goed, maar zoals alle luidsprekers op die plaats: weinig bas.
Waar precies zit bij jou dit 12 Volt stopcontact in je kofferbak?
Dan kan ik eens lijken of bij mijn auto daar een voorbereide aansluiting ligt.
Hoi, sommige modellen VS hebben een 12 volt aansluiting in de kofferbak.
In de mijne niet (privilége 2002), ik denk phase 2 standaard(?). Ik heb het nu aangesloten op de 12v aansluiting in de middenconsole. Navraag gedaan bij dealer, deze aansluiting is afgezekerd op 30amp.
Ik heb zelf een sub van pioneer, een kleine ronde. Links in de kofferbak, maakt een groot verschil. Er is idd ook een langwerpige platte uitvoering van pioneer.