Hallo allemaal,
ik ben van plan deze week deze auto te gaan kopen:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vp1bojpqrgiv
Ik moet eerst nog even de verkoop van mijn eigen auto helemaal compleet maken door de auto van naam te laten wisselen (en de centjes krijgen) Voordat ik teken; maar dat zit volgens mij wel snor.
2 jaar garantie erop dus ik maak me even geen zorgen.
Ik had nog even hetwijfeld over deze:
linkje
Maar ik vond het risico te groot zonder garantie bij een handelaar te kopen. Dan maar geen phase II.
Auto blijft overigens op Duits kenteken staan aangezien ik net over de grens woon bij Landgraaf...
Hoe is jullie ervaring met de Renault 7-sterren garantie?[/url]
Ferreman VS 2.2 DCI -Phase 1, 03-2005 Vert-Abysse
Ferreman VS 2.2 DCI -Phase 1, 03-2005 Vert-Abysse
Laatst gewijzigd door ferreman op 23 aug 2010, 20:44, 2 keer totaal gewijzigd.
- Sebastiaan H
Ik vind de Phase II ook mooier, maar daarvan is de historie niet helemaal bekend. Van de Phase 1 zit alles erbij. De auto is ooit nieuw verkocht door de garage en er altijd in onderhoud geweest.
En ik heb een maximum van 100 euro selbstbeteiligung, eigen risico per reparatie. Ik weet van mijn vaders Espace uit 2005 dat áls er iets kapot gaat je ook meteen goed in de prijzen valt.
Vandaar dat ik het risico niet durfde te nemen.
iemand nog een tip voor Navi Cd's Benelux? Ik neem aan dat de vorige bezitter (die in Dresden woont) die niet gehad heeft.
En ik heb een maximum van 100 euro selbstbeteiligung, eigen risico per reparatie. Ik weet van mijn vaders Espace uit 2005 dat áls er iets kapot gaat je ook meteen goed in de prijzen valt.
Vandaar dat ik het risico niet durfde te nemen.
iemand nog een tip voor Navi Cd's Benelux? Ik neem aan dat de vorige bezitter (die in Dresden woont) die niet gehad heeft.
Volgende week gaat de auto naar de spuiter. Er zat schade aan de voorbumper toen ik hem kocht. Je moest wel goed kijken. Ik heb ook de chromen sierlijst besteld bij Renault. Die was ook beschadigd en begon te bladderen. 50 Euri!
Maar ja, het ziet er dan wel weer strak uit.
Totale kosten: 150 Euro
Maar ja, het ziet er dan wel weer strak uit.
Totale kosten: 150 Euro
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt