Zag dat je ook een VS-hyve bent gestart: hulde, die misten we nog. Mooie foto's heb je geplaatst. Goeie combinatie architectuur met een beeldhouwwerk van een wagen.
Neem aan dat je je hebt aangemeld als lid ! Wat betreft het beeldhouwwerk, dat is het Jachtslot St-Hubertus op de Hoge Veluwe van de fam. Kröller-Müller waarvan men zegt dat zij al VS-rijtuig hadden ??!! Deze omgeving is trouwens sowieso VS vriendelijk.
Vel Satis 3,5 privilege aut. met witte trekhaakdop!
80-T..
Hi, ik krijg morgen mijn vel satis... heb een 2.2DCI privilege met leer, nav., dakkie, 18" wielen gevonden!
Het blijkt de priveauto van een van onze oud ministers van landbouw en later EZ te zijn geweest. Dus (hopenlijk) goed onderhouden! Auto ziet er onberispelijk uit!
Ik ben heel benieuwd naar hoe de VS gaat bevallen.... zal jullie updaten!
groet
Crooij
Spannend, enne de laatste dagen zijn er wat minder positieve verhalen/belevenissen op dit forum gepost, maar je moet maar zo denken: de positieve verhalen komen niet zo snel op het forum. Ik rijd al zes jaar VS (ben nu met mijn 2e bezig) en het bevalt mij altijd nog prima. Geen gekke zaken.
Veel plezier met je voiture
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
vanmiddag de VS opgehaald. Kort ritje naar huis en dat is wel even wennen...het is echt cruisen!
Eerste bevindingen:
= de motor klinkt niet als een diesel!!
= heb alleen maar franstalige boekjes!! Auto is uit Belgie geimporteerd door vorige eigenaar. Kan ik nog ergens NL-boekjes krijgen ?? tis een phase 1...
= wat een ruimte!
= lederen bekleding is redelijk 'zweet-leer'...
= open dak is top.. lekker groot en de verschillende standen zijn briljant
= stoelen zijn top.
wat de ervaringen qua rijden zijn, komt na morgen! dan gaan we pas echt rijden!
eerste kilometers erop zitten.
Rijdt prima!!
Ons zoontje vindt de ruimte en open dak helemaal te gek.
Vandaag wel een issue met het open dak. Alleen het schuif-deel deed het, kanteldeel werkte niet. En ineens deed ie niets meer!! en het dak was niet helemaal dicht.
Hele systeem laten uitlezen, maar (nog) niets kunnen vinden. Volgende week gaat de VS dagje naar de garage.. ben benieuwd wat het is... gelukkig heb ik garantie....
vraagje over de keycard: ik heb 2 kaarten, 1 met twee knoppen en 1 met drie knoppen (ook auto+lock). Aangezien ik franse handleiding heb (en mijn frans een beetje roestig is)...vraag ik me af hoe dat keyless entry werkt? iemand die kan helpen?
thx
crooij
Door op auto+lock te drukken treedt de handsfree functie in werking. Als het goed is gaan de deuren na het indrukken dicht, waarna je ze weer open krijgt door je hand tussen de deurgreep en de deur te plaatsen. Als je hierna weer wegloopt van de auto zou de auto op slot moeten gaan (met een toetersignaal en knipperen van de alarmlichten). Dit werkt alleen bij de kaart met drie knoppen (de handsfree kaart). Bij de andere kaart zal je voor openen en sluiten steeds op de betreffende knop moeten drukken.
Vooral mijn echtgenote was al jaren verliefd op deze limousine.
Het is een 3.5 V6 Initiale Beige geworden. Dit weekend de knoppen ontdekkingsreis en maandag ermee naar Zwitserland.
Robert
Phase 1-V6-Initiale 39-JR-KB
Phase II V6 Initiale 36-TL-GL