Hallo allemaal, ik ben René 33 jaar uit Almere.
Getrouwd, en een dochter van 3 jaar oud.
De reden waarom ik hier nu ook zit is mij nog meer te verlekkeren aan de VelSatis.
Ook ik ben bekend op het Safrane forum, en ook mijn volgende auto gaat een VelSatis worden.
Ik heb 2 Safranes gehad, waaronder nu een 3.0 V6, en hiervoor een 2.2Vi met toch nog 140 pk. Ik heb voor de Saf een 2liter Laguna PhI gehad.
Ik hoop hier veel informatie te krijgen over de voor en nadelen van de VelSatis.. want ook ik weet dat er bepaalde problemen kunnen zijn aan deze rijdende sofa.
Wellicht zal er toch in de 1e helft van 2010 een VelSatis voor de deur staan..
Mijn gedachten gaan uit naar een 2.0T.
Vriendelijke groet,
René
Nieuwe lekkerbek....
-
- Contacteer:
Nieuwe lekkerbek....
ex.Renault Laguna 2.0 RXE '94
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
Overpeinzend naar een Vel Satis
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
Overpeinzend naar een Vel Satis
@ René
Je hebt je al goed voorbereid, want er kunnen zich nog al wat problemen voordoen met de VS zoals je op dit forum kunt lezen. Ik heb sinds twee jaar een VS 2.0T Privilege uit 2003 en gelukkig nog geen problemen ondervonden. Afkloppen! Nadeel 2.0T is de korte overbrenging van de eerste versnelling. Verders alleen maar lof!
ToineL
Je hebt je al goed voorbereid, want er kunnen zich nog al wat problemen voordoen met de VS zoals je op dit forum kunt lezen. Ik heb sinds twee jaar een VS 2.0T Privilege uit 2003 en gelukkig nog geen problemen ondervonden. Afkloppen! Nadeel 2.0T is de korte overbrenging van de eerste versnelling. Verders alleen maar lof!
ToineL
VS 2.0T Privilege 07-NH-VD 2003