Na wat zoek, speur en vergelijkwerk is het dan zo ver...Over een kleine 2 weken kan ik ook mezelf de trotse eigenaar van een VS noemen!!! (donkerbaluw metallic privilége 2.2 cDi bj 11/2002 met 130000km)
Prachtig om te lezen via welke vervoersmiddelen sommigen 'erin gegroeid' zijn. Laat ik zeggen dat ik zwaar Francofiel mn Citrofiel was/ben. Begonnen met eenden, later BX break diesel, vervolgens 2 x XM en dan....
C6? (nog) Niet te betalen, en geen 5e deur. C5? Bwa, als je uit een XM exclusif komt...? En dan ga je eens 'over het hek' kijken wat er zoal te koop is, wat toch lekker apart is, super confortabel, betaalbaar, ruim en veilig. Moet ik nog doorgaan?
En wat is het internet dan een super medium! En wat schept mijn verbazing dat er zo waar ook een speciale site voor de VS-adepten is!!!
Weet iemand wat VEL SATIS betekent?
Gelukkig via marktplaats de orginele bijpassende folder kunnen scoren, dus het plaatje is (bijna) compleet!!! Nog een paar onrustige nachtjes en dan is het zo ver!
Ken je dat gevoel, toen je nog in Sinterklaas geloofde en het was bijna zover, dat dus!! En dan durven te zeggen dat mannen grote kinderen zijn. Toch jammer.
Bijna een Vel Satis op de oprit!!!
Dank voor de reactie en ook gelijk wat geleerd! En ik maar denken dat Vel Satis een of andere Romeinse godin was ofzo...
Wat me opvalt is dat de club wel erg elitair is! Ik bedoel dan niet de soort leden maar meer het aantal! De site ziet er anders schitterend uit!
Wil je trouwens een heel mooi 'Franser-kan- het- niet' plaatje van een Vel Satis? Ga naar www.autoscout.fr, selecteer op de Renault VS kleur blauw metallic. Dan krijg je naar mijn smaak een foto die zo het Louvre in kan!! Het betreft een VS 2.0 benzine privilëge bj 2004 in Parijs voor 11000 euro. ga maar alvast een tissue zoeken om de kwijl op te vegen...
Wat me opvalt is dat de club wel erg elitair is! Ik bedoel dan niet de soort leden maar meer het aantal! De site ziet er anders schitterend uit!
Wil je trouwens een heel mooi 'Franser-kan- het- niet' plaatje van een Vel Satis? Ga naar www.autoscout.fr, selecteer op de Renault VS kleur blauw metallic. Dan krijg je naar mijn smaak een foto die zo het Louvre in kan!! Het betreft een VS 2.0 benzine privilëge bj 2004 in Parijs voor 11000 euro. ga maar alvast een tissue zoeken om de kwijl op te vegen...
Heb ik teveel gezegd????!!!! In dit een plaatje of niet!!! Kun je zo in de VS folder verwerken, of de site mee pimpen! De eigenaar moest eens weten hoe een paar 'Hollandais' op zijn 'voiture' zitten te kicken!
Nou, identiek zo een VS staat er dus binnen kort hier ook voor de deur!! OK, ik heb dan misschien niet zo een poort voor de tent, en torentje in de achtertuin, maar die denk ik er dan wel bij.
In België liggen de vraagprijzen afhankelijk van het type redelijk, maar zodra je naar een benzine of 3 liter diesel gaat speuren...dan lach je je rot! Benzine is hier 2e hands onverkoopbaar, en 3 liter diesel ben je fiscaal helemaal aan de beurt, dus ook niet te slijten. Eigenlijk wilde ik naar een VS 3.0 Dci initiale automaat, maar omdat de Belgen er 3 parlementen en even zoveel ministers op na houden, wordt je daar hier belasting technisch helemaal niet blij van!! Maar na wat opzoekwerk in Frankrijk bleek de 2.2 Dci in 150pk uitvoering als 'beste koop' te boek te staan. Het leek mij ook geen vervelende keuze, vandaar. En dat er ( ook in mijn geval) een heeeeel groot verschil kan zitten in de vraagprijs en wat je er uiteindelijk voor betaalt. Kwestie van de tijd nemen, beetje geluk en de wetenschap in de pocket hebben dat een VS niet erg geliefd is op de 2e hands markt.
Ik hoop snel over het echte werk te kunnen berichten. Wordt vervolgd.
Nou, identiek zo een VS staat er dus binnen kort hier ook voor de deur!! OK, ik heb dan misschien niet zo een poort voor de tent, en torentje in de achtertuin, maar die denk ik er dan wel bij.
In België liggen de vraagprijzen afhankelijk van het type redelijk, maar zodra je naar een benzine of 3 liter diesel gaat speuren...dan lach je je rot! Benzine is hier 2e hands onverkoopbaar, en 3 liter diesel ben je fiscaal helemaal aan de beurt, dus ook niet te slijten. Eigenlijk wilde ik naar een VS 3.0 Dci initiale automaat, maar omdat de Belgen er 3 parlementen en even zoveel ministers op na houden, wordt je daar hier belasting technisch helemaal niet blij van!! Maar na wat opzoekwerk in Frankrijk bleek de 2.2 Dci in 150pk uitvoering als 'beste koop' te boek te staan. Het leek mij ook geen vervelende keuze, vandaar. En dat er ( ook in mijn geval) een heeeeel groot verschil kan zitten in de vraagprijs en wat je er uiteindelijk voor betaalt. Kwestie van de tijd nemen, beetje geluk en de wetenschap in de pocket hebben dat een VS niet erg geliefd is op de 2e hands markt.
Ik hoop snel over het echte werk te kunnen berichten. Wordt vervolgd.