We zijn inmiddels een jaar trotse bezitters/gebruikers van onze Vel Satis 2.2 dci (150pk uitvoering) en dat betekent in België een bezoekje aan de keuring....Het blijft een spannend moment....
Maar zo zie je maar weer, met glans geslaagd zonder op- of aanmerkingen. En zo hoort het ook! Moet gezegd worden, dat ik een paar weken geleden wel een behoorlijk ingrijpende herstelling aan het onderstel/ophanging/stuurinrichting heb moeten laten uitvoeren, maar we zitten qua keuring weer een jaartje OK, of moet ik zeggen VS?
Het eerste jaar V S
Idd naar keuring toe (inmiddels 2 jaar in mn bezit) nog geen enkele opmerking gehad.
Ook al vreesde ik 2 maal voor mn vering :
deze hangt met 2 personen of een beladen koffer toch redelijk door naar mn zin.....
maar nee hoor : geen enkele opmerking.
Is een VS ophanging wel te meten ???

Ook al vreesde ik 2 maal voor mn vering :
deze hangt met 2 personen of een beladen koffer toch redelijk door naar mn zin.....
maar nee hoor : geen enkele opmerking.
Is een VS ophanging wel te meten ???

When you see it for the first time,it looks like a nightmare.
When you may drive and own it....it's like a wet dream.
Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder
Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder
When you may drive and own it....it's like a wet dream.
Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder
Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder
Ook al een jaar VS rijden vorige week APK geen probleem....
algelopen jaar wel problemen met turbo en intercooler gehad. Is tijdens garantie door dealer gefixed ( prima service) scheelt toch 1700,00 euro
Perfecte BAK heb nu 176000 er op zitten waarvan ik het afgelopen jaar 55000 km zelf heb gereden
algelopen jaar wel problemen met turbo en intercooler gehad. Is tijdens garantie door dealer gefixed ( prima service) scheelt toch 1700,00 euro
Perfecte BAK heb nu 176000 er op zitten waarvan ik het afgelopen jaar 55000 km zelf heb gereden
Renault Vel Satis 2.2DCi Privilege 2002
69-JH-SH 260000 KM (verkocht)
Volvo C 30 R-Design
69-JH-SH 260000 KM (verkocht)
Volvo C 30 R-Design