Mooi? Mooi!

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
RadarHV

Mooi? Mooi!

Bericht door RadarHV »

Hallo allemaal,

Mjn eerste post als nieuwbakken VS rijder. Na jaren een Focus gereden te hebben wil je wel eens iets anders, iets aparts, iets wat nergens in de wijk of überhaupt in Nootdorp (onze woonplaats) te vinden is. Na een korte zoektocht waren mijn vrouw en ik er al snel uit: het moest een Avantime of Vel Satis worden.
Een Avantime was lastig te vinden en bij AHZ liepen we tegen een prachtige (en betaalbare) VS aan. Een 2.0 Turbo Exception SL met automaat (op dit forum las ik dat dit een gelimiteerde serie betrof met allerlei extraas).
De oplevering van de VS viel precies op de dag dat wij met vakantie gingen naar Frankrijk, spannend hoor! Vanaf de eerste kilometer heeft de VS ons volledig weten te overtuigen van zijn kwaliteiten en gemakken. Hopen dat dit zo blijft.

Even terug naar de titel Mooi? Mooi!, onze dochters zijn niet zo te spreken over de looks van de auto, zij vinden 'em lelijk. Hebben wij ze dan toch verkeerd opgevoed? We hebben daarop nog even gedacht om de beide dametjes te onterven, maar dat schijnt ook weer zo'n gedoe te zijn. Gelukkig maken zij de dienst (nog) niet uit! :lol:

Wij vinden de VS in ieder geval prachtig.
2.0 Turbo 16V Exception, Aut. Série Limitée 2004 - 34-PB-KG
Gompie

Bericht door Gompie »

Welkom hier! :D

Dat van die dochters herken ik wel een beetje. Ik heb er ook twee die, laten we zeggen, ronduit in smaak verschillen met Papa...
Toch wilde er één absoluut mee toen we op jacht waren naar een andere auto (om me te behoeden voor een verkeerde aankoop?).
Toen voor mij de keuze al op de VS was gevallen (en trouwens dat betrof ook mijn vrouw), moest zij nog overtuigd worden. Dat gebeurde spontaan toen ze achterin ging zitten.... :lol:
M'n ander dochter verging het precies ook zo, dus het is allemaal goed gekomen.
(en nu zijn ze ook zeer blij met de VS en maken ze zelfs 'reclame' binnen hun vriendenkring)
Plaats reactie