Van Vel Satis naar Lexus SC430

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
Jappi

Van Vel Satis naar Lexus SC430

Bericht door Jappi »

Ja, het is zover.

Na ruim 8 jaar ben ik overgestapt van een VS 3.5 V6 initiale Paris op LPG naar een Lexus SC430 Cabriolet. Het is weliswaar met tussen stapjes gegaan. Ik heb de laatste drie jaar naast m'n VS in de zomer met een Megane Cabrio gereden en dat is mij zeer goed bevallen. Het "open" rijden is werkelijk geweldig.

Ik heb aan het begin van dit jaar besloten niet meer met twee auto's verder te gaan en daarom heb ik een Lexus SC430 gekocht. De andere auto's zijn inmiddels verkocht en ik heb er geen spijt van. De Lexus rijdt inderdaad geweldig en nu met deze mooie dagen is een Cabrio een verademing.
Kortom, ik wil niet meer terug. Daarom neem ik hier afscheid en wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik de afgelopen jaren heb mogen ontvangen en wil ik de forum beheerder(s) bedanken voor hun inzet.

Tot slot nog het volgende. Ik heb voor de liefhebber nog een goed werken navigatie set, Computer, Display en CD-speler voor de Vel Satis over en in de aanbieding. Deze set is afkomstig van Richtrip, die mij wel vaker heeft geholpen met de audio en/of navigatie. Als er iemand interesse heeft dan stuur mij maar een bericht.

Rest mij iedereen nog heel veel plezier te wensen met het rijden in deze geweldige Frans auto's. Ik zal hier af en toe nog even terug komen en mee lezen. Groet Jappi
5x R16, 1x R20, 2x R25, 4x Safrane, Vel Satis 3.5 V6 Initiale Paris op LPG, 3x Megane Cabrio.
Nu een Lexus SC 430.
Mijn echtgenote een Scenic 2.0T op LPG-G3.
Mijn dochter een Scenic 1.6 op LPG-G3.
Heino

Re: Van Vel Satis naar Lexus SC430

Bericht door Heino »

Heel veel plezier en rijgenot toegewenst in je Lexus! :D
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Plaats reactie