Op dit moment hebben Sander, Jan Coen en ik (Erik) contact over deze mogelijkheid.
Het programma zal er in het kort zo uit zien:
- verzamellokatie (midden van het land)
- een rit(je) vanaf deze verzamellokatie naar de eindbestemming
- de eindbestemming (verzamelpunt)
Onderling worden al ideeën uitgewisseld, maar suggesties blijven welkom. Om te beginnen zoeken we nog meer geïntresseerden die een handje willen helpen.
Laat maar weten......
Laatst gewijzigd door Gompie op 14 sep 2010, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, er is nog geen datum geprikt.
E.a.a. zal mede afhankelijk zijn van het idee om op de eindbestemming nog iets te kunnen 'doen'.
De gedachten zijn nu een automuseum.
Sinds begin augustus heb ik een nieuwe baan.
Ik zal het de eerste maandan zó druk hebben (ook 's-avonds en soms zelfs in het weekend), dat ik even 'leuke' dingen opzij moet zetten.
Zelfs m'n regelmatig sporten (squashen) komt in het gedrang.
Ik zie het er niet van komen dat ik actief de meeting ga (mee)organiseren (of trekken) en moet het dus helaas even aan andere enthousiastelingen over laten.
Uiteraard zal ik wél alle moeite doen om er bij te zijn!!
Om heel eerlijk te zijn ben ik momenteel erg druk en heb ik weinig tijd voor aktiviteiten.
Wat mij betreft schuift het door naar het voorjaar. Ook vwb het weer in oktober..
Wat mij betreft kan de meeting ook uitgesteld worden. Ben vanaf volgende week minstens een maand niet mobiel, zelfs niet per VS. Volgend voorjaar zou misschien het nieuwe Louwman automuseum in Den Haag een mooi uitgangspunt zijn. Heb dan zgaz genoeg tijd om met de organisatie te helpen.
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.