Na het bijzondere succes in Heusden (eerste meeting), is de smaak naar 'meer' natuurlijk niet vervlogen.
Het wordt weer tijd voor een eigen meeting (nog nèt voor de zomer)
De datum is geworden:
zondag 29 juni
Lokatie: het parkeerterrein nabij het meertje in Vianen naast de A2
Tijd: verzamelen vanaf 12.00 uur
Rond 13.30 rijden we naar het van der Valk restaurant (aan de andere kant van de A2 op ong 1000 meter)
Einde rond 16.00 uur
Hoi Gompie.
Ik kan bij deze tweede meeting niet aanweizg zijn, ben dan op vakantie in Kroatie.
Dus hopelijk wordt het net zo'n suc6 als de eerste meeting.
Ik zal er zeker bij de volgende meeting aanwezig zijn.
groetes MVC (Rien)
Renault Vel Satis 2.2DCi Privilege 2002
69-JH-SH 260000 KM (verkocht)
Volvo C 30 R-Design
Gompie, 28/29 juni is wat mij betreft in orde. Kan dan waarschijnlijk vertellen of de VS net zo lekker de Zwitserse passen overklimt als m'n R4 in 1973. We willen op terugweg uit Toscane dat eens gaan proberen.
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV
Ik kom ook en deze keer op tijd. Heb een zeer vriendelijk contact met Renault-dealer Van Kerkhof & Visscher in Culemborg. Neem contact met ze op, je weet maar nooit.
Gompie, hoop dat je nog niet weg bent maar vanuit een redelijk zonnig Toscane: Goede Reis!
Wegens regen in Frankrijk zijn wij rechtstreeks naar Italie gereden. Voor we het wisten zaten wij in Milaan en de volgende dag nog een 250 km naar Viareggio. Zijn daarvandaan naar Sienna, Lucca, San Giminiano en natuurlijk het strand geweest. Blijven nog wel een week en gaan waarschijnlijk via Frankrijk wat rustiger terug. Inmiddels al zo'n 2900 km gereden met gemiddeld gebruik van 1L op 10.2 km. Mijn 18" banden staan koud op 2.6v en 2.3a.
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV