zondag 16 maart eerste meeting
eerste meeting??
misschien is er nog wel iemand met een R25 en R30, dan hebben we een mooie line-up voor foto's. Misschien een brabantse Renault dealer...
gunther schreef:Ik durf eigenlijk niet goed te komen.![]()
Ik ben (nog) niet de de gelukkige eigenaar van een VS.
Als een Safrane ook getolereerd wordt, wil ik toch graag even kennis maken met deze en gene. Ik zal 'm wel achteraf parkeren....
Vooruit, eentje nog!

En jij (als grondlegger) natuurlijk helemaal!!

Wie weet, rijdt je tegen die tijd wél rond in een VS.....

Maar ook voor andere geïntresseerden (en wellicht potentieële VS-rijders): Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Even algemeen:
Is er iemand in het zuiden des lands (of noorden des lands, want het maakt natuurlijk wel uit in welk land je bent... ) die goede connecties heeft met een Renaultdealer?
Het zou natuurlijk prachtig zijn als Renault dit initiatief wil ondersteunen.
Of het nu de landelijke Renault-organisatie is of een plaatselijke dealer, dat maakt niet veel uit...

-
- Contacteer:
meeting
Ik stel voor om het 's zondags te houden.
Naar mijn ervaringen met de Avantimes heeft de zondag meer succes.
Op zaterdag moet er nog regelmatig geshopt of geklust worden.
Ik zie er naar uit.
PetitBelge
Naar mijn ervaringen met de Avantimes heeft de zondag meer succes.
Op zaterdag moet er nog regelmatig geshopt of geklust worden.
Ik zie er naar uit.
PetitBelge
Velsatis Dci 3.0 V6 - Avantime 2.2 Dci
Zondag 16 maart is prima! Ergens in brabantse land, een beetje centraal voor iedereen. Nu nog een tijdstip en lokatie en we zijn al een eind opweg.
Ik zal mijn Renault dealer eens vragen of hij nog iets leuks kan regelen voor deze meeting. Misschien is een redactioneel stukje in div. autobladen nog een idee.
Ik zal mijn Renault dealer eens vragen of hij nog iets leuks kan regelen voor deze meeting. Misschien is een redactioneel stukje in div. autobladen nog een idee.
Ik ben erbij!!!!! Fantastisch
Ik probeer contact te krijgen met de autoweek redactie en hen uit te nodigen.... een club mensen met een bijzondere smaak.....
Wie probeert autovisie / autokampioen te bereiken?
By the way.... de lease auto wordt een Seat Toledo de "poor mans vel satis". Jullie mening hierover is?

Ik probeer contact te krijgen met de autoweek redactie en hen uit te nodigen.... een club mensen met een bijzondere smaak.....
Wie probeert autovisie / autokampioen te bereiken?
By the way.... de lease auto wordt een Seat Toledo de "poor mans vel satis". Jullie mening hierover is?

Scenic 1.5 dCi Conquest
EX
Vel Satis 3.0 dCi
41-SX-PD
Vel Satis 3.0 V6d
04-LH-DT
Vel Satis 2.0 T
07-JK-TH
EX
Vel Satis 3.0 dCi
41-SX-PD
Vel Satis 3.0 V6d