Hallo Gunther,
die had ik ook gevonden, maar bij mij staat er water rechts voor bij de passagiesstoel.
Ik denk aan airco of afvoer bij de voorruit.
Groet,
Robert
Lekkage bij passagiersstoel
Dat ligt in 80 % van de gevallen aan een verstopte afvoer vóór de voorruit. Dat moet je schoonmaken en op dieelfde plek onder de motorkap óók én de afvoergaatjes schoonmaken (bij verstopping voorzichtig doorprikken met elektriciteitsdraad).
Ruikt het naar koelvloeistof? F
Dan kan je kachelkraan lekken.
Heb je een schuifdak? probeer uit of de afvoeren daarvan nog open zijn.
Ruikt het naar koelvloeistof? F
Dan kan je kachelkraan lekken.
Heb je een schuifdak? probeer uit of de afvoeren daarvan nog open zijn.
VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Blauwe Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat (overleden) 145 pk.
Op 19-11-2020 vervangen door blauwe Mercedes C 200 Kompressor automaat.
Kijk ook bij "blower repareren dure grap" op dit forum bij "sleutelen" Bij deze lekkage kan er ook water in de blowermotor komen. Ruim een jaar geleden heb ik het ook gehad, blower kapot. Daarna alles schoongemaakt en andere blower er in.
Vandaag heb ik de ruitenwissers weer verwijderd en de kunststof afdekplaat. Toen de ruimte onder de ramen weer schoongemaakt, er bllijft bij mij veel troep in. Eėn afvoerpijp zat alweer helemaal dicht. Mijn auto staat altijd dicht bij een boompje geparkeerd waar blijkbaar veel troep af valt.
Vandaag heb ik de ruitenwissers weer verwijderd en de kunststof afdekplaat. Toen de ruimte onder de ramen weer schoongemaakt, er bllijft bij mij veel troep in. Eėn afvoerpijp zat alweer helemaal dicht. Mijn auto staat altijd dicht bij een boompje geparkeerd waar blijkbaar veel troep af valt.