beste VS-collega's, tijdens een typisch frans ritueel, het inrijden van de peagepoorten op de Route du Soleil via de t - ingang, moest ik achteruit ivm een weigering vh poortje bij een voorganger. Achteruit met auto en caravan is onder normale omstandigheden al redelijk risicovol, maar met een horde aanstormende auto's, niet geheel zonder stress. en toen gebeurde het.. de schakelstang vd automaat weigerde dienst, hij bewoog vrij in de console. Dwars voor de tolpoorten, klep open, alle kappen eraf, hand in de gloeiend machinerie en 'klik' aansluiting weer op het schakelmechanisme. Dit was de derde keer deze vakantie. Is er iets aan deze K contructie te doen? Ik heb er nu een Tie-rip omheen gedaan en denk dat dit afdoende is. Iemand ervaring met een goeie oplossing? Is het eindstukje van de kabel/stang los te verkrijgen.
Verder een fantastische caravantrekker 4000 km 'nagenoeg' probleemloos door Frankrijk getoerd. gr Rob[/i]
Vel Satis 3,5 privilege aut. met witte trekhaakdop!
80-T..
ik heb geen idee of de 3.5 ook een dergelijke bevestiging heeft. Bij de 2.0 aut zit het rechts naast het motorblok op ongeveer een armdiepte. Als je iemand laat schakelen en gelijktijdig op de aangegeven plek kijkt wordt het helemaal duidelijk (lampje op je telefoon helpt hierbij). Het handigst is dit bij stilstand te doen.
Vel Satis 3,5 privilege aut. met witte trekhaakdop!
80-T..