Lijst van universele Renault onderdelen

Hoe doe je wat aan een Renault Vel Satis
Plaats reactie
hansel

Lijst van universele Renault onderdelen

Bericht door hansel »

Ik ben op zoek naar een aantal kleine en cosmetische onderdelen die mijn wagen weer als nieuw zullen maken. Op de sloop bij mij in de buurt staan een aantal Meganes/Lagunas/Scenics, een Vel Satis zul je er niet snel tegenkomen. Bestaat er ergens een lijst van onderdelen welke door Renault ook op andere wagens dan de VS worden gebruikt?

Zo zoek ik een richtingaanwijzer op het voorscherm. Deze kom ik ook tegen bij Scenic en Espace, toch? Zijn deze 100% gelijk aan elkaar?
Tevens zoek ik een beluchtingsrooster en -regeleenheid voor de achterbank.
VS Phase II 2.0T Expression, 2006, TEB66 Gris Eclipse
RobK

Bericht door RobK »

probeer eens de sloperij in Nagele (Noordoostpolder) daar hebben ze een VS staan. www.sloperij-nagele.nl succes
Vel Satis 3,5 privilege aut. met witte trekhaakdop!
80-T..
hansel

Bericht door hansel »

Gisteren even langs een sloop in de buurt gereden. Of ze een Renault richtingaanwijzer hadden. "Loop maar even mee.." was het antwoord. Toen we bij een Megane aangekomen waren haalde hij een schroevendraaier uit z'n broek en wipte de linker richtingaanwijzer er af. "Past ie?... neem maar maar mee".
Zonder een cent te betalen rijdt deze jongen weer met een mooie set knipperlichten. Type nummer etc. zijn helemaal gelijk met die van VS.

Nog meer onderdelen welke niet specifiek VS zijn?
VS Phase II 2.0T Expression, 2006, TEB66 Gris Eclipse
Plaats reactie